Jeg er usikker på hvilken behandler jeg skal velge

Dersom du ikke har vært hos oss før og trenger hjelp til å finne riktig behandler, eller har spørsmål hjelper vi deg gjerne.
Følg linken under, så ringer vi deg opp så raskt vi kan.


Timebestilling/avbestilling

  • Avbestilling frist er 26 timer før timen.
    Alle timer som blir avbestilt etter dette vil bli belastet i sin helhet. Dette gjelder også ved akutt sykdom og Covid.

  • Du kan laste ned appen vår gratis - den gjør timebestilling enda lettere.

    Fra App Store
    Fra Google Play Store

  • Dersom du ikke klarer å finne en time som passer for deg, eller det er noe akutt kan du ringe eller sende oss en e-post så hjelper vi deg gjerne!

Praktisk informasjon

Bestiller du på vegne av barnet?
Dersom du bestiller time for barnet ditt ber vi deg fylle ut navn og fødselsnummer til barnet ditt ved registrering for timer.

Akutt problem, eller finner du ikke en time som passer?
Ring din oss gjerne for å avtale tid.

Gavekort på massasje kan kjøpes her.


Helseforsikring

Det har blitt mer og mer vanlig i Norge med helseforsikring. Bekken og barn har samarbeid med noen av forsikringselskapene.
Sjekk med din aktuelle Bekken og Barn klinikk om du kan bruke din helseforsikring der.

Når du har snakket med forsikringselskapet ditt så får du et saksnummer og et antall behandlinger.
Antall behandlinger du får dekket kommer an på selskapet ditt, type forsikring, og ditt problem.
Etter at du har fått saksnummeret ditt kan du ringe til oss for å bestille en time. 

Har du behandlingsforsikring hos Storebrand kan du bruke Bli Frisk appen når du bestiller timen din.